שאלות נפוצות (FAQ)
באמצעות לחיצה על אייקון הסימניה אשר מופיע בדף הלוקיישן בסמוך לכפתור השיתוף.
כדי לצפות בלוקיישנים השמורים, לוחצים על תפריט משתמש > "המועדפים שלי" או בלחיצה על הקישור הזה.
יש להעלות את הפנורמה 360 ביחס תמונה של 2:1, המערכת תזהה אוטומטית ותקפיץ הודעה: "האם זאת פנורמה" ולחצו על "כן".
אנחנו נשמח לשמוע פידבקים ממכם! באפשרותכם לפנות אלינו דרך הודעה פרטית בדף פייסבוק שלנו בכתובת:
https://www.facebook.com/locate.co.il
או דרך הטופס יצירת קשר שלנו בקישור הזה.
כדי לקבל עדכונים על לוקיישנים חדשים, עקבו אחרינו בפייסבוק והירשמו לניוזלטר שלנו כדי לקבל עדכונים במייל.
בכל דף לוקשיין קיימים קישורים לניווט דרך גוגל מפות(Google Maps) ובסמארטפון מופיע גם קישור לאפליקציית וויז (Waze).
בדף עריכת פרופיל תוכלו לרשום את כל הפרטים ליצירת קשר. הפרטים יופיעו בדף הפרופיל שלכם וגם בדף לוקיישן (במידה והלוקיישן בבעלותכם).
אזהרה! לאחר מחיקת החשבון לא תהיה אפשרות לשחזר את הנתונים.
1. היכנסו לעמוד עריכת הפרופיל.
2. גללו לסוף העמוד ולחצו בצד שמאל למטה על הכפתור "מחיקת חשבון".
3. עקבו אחר ההוראות.
החשבון ימחק לצמיתות ולא יהיה ניתן לשחזר את הנתונים.